جستجو
نمایندگی زبرا

نمایندگی زبرا در شرق تهران

  • خدمات پس از فروش زبرا در شرق تهران

    شرکت Zebra یکی از بزرگترین تولید کنندگان پرینترهای بارکد، فیش پرینتر و لیبل پرینتر در جهان است. این شرکت دارای شبکه گسترده‌ای از نمایندگی‌ها و پشتیبانی در سراسر جهان است که به مشتریان ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش می‌دهد.

    وجود نمایندگی و پشتیبانی مستقیم شرکت Zebra در کشورهای مختلف، از جمله ایران، برای کاربران پرینترهای لیبل زن Zebra امکان دسترسی به خدمات پشتیبانی و تعمیرات را به آسانی فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید با بازدید از وب سایت رسمی شرکت Zebra، به دنبال نمایندگی‌ها و پشتیبانی‌های محلی در منطقه خود باشید.

    علاوه بر این، شرکت‌هایی نیز در بازار فعالیت دارند که به عنوان نماینده رسمی شرکت Zebra در کشور ما عمل می‌کنند و ارائه خدماتی همچون فروش و پشتیبانی، تعمیرات و سرویس پرینترهای لیبل زن Zebra را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. با این حال، همیشه بهتر است از نماینده رسمی و یا پشتیبانی مستقیم شرکت Zebra برای خرید و سرویس دهی به پرینترهای لیبل زن Zebra استفاده کنید تا بهترین خدمات و پشتیبانی را برای دستگاه خود به دست آورید.

    شرکت ای تی سی نماینده رسمی و پشتیانی محصولات شرکت زبرا (zebra) در ایران است و با ۲۰ سال سابقه در زمینه تعمیر و فروش میتواند گزینه مناسب برای مشاوره و عیب یابی دستگاه شما باشد.

    Zebra GX430t

    شرکت ای تی سی نمایندگی زبرا در تهران در حوزه تعمیر لیبل زن های زبرا و عیب یابی فیش پرینتر های زبرا فعالیت میکند با ارائه گارانتی زبرا شما میتوانید از خدمات پس از فروش زبرا بهره ببرید.

    این شرکت علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش zebra و گارانتی محصولات zebra به عنوان وارد کننده اصلی زبرا می باشد در نتیجه نسبت به سایر رقبا از کیفیت بالا تر و قیمت مناسب تری برخوردار است.

    این شرکت در حوزه فروش لیبل زن زبرا و فیش پرینتر زبرا در وضعیت های نو و استوک اروپایی دامنه انتخاب خریداران محصولات زبرا را گسترش داده است تا با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید همچنین این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش زبرا و عیب یابی رایگان زبرا پرطرفدار ترین نمایندگی زبرا در تهران است.

    جهت دریافت مشاوره رایگان و یا عیب یابی سیستم خود را کارشناسان ما در شرکت ای تی سی تماس برقرار کنید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    اسکرول به بالا