جستجو
گارانتی بیکسلون

خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه های اتوماسیون فروشگاهی

  • شرکت ای تی سی نمایندگی شرکت های بزرگی مانند بیکسلون ، زبرا ،سوو و سایر برند های مطرحی در ایران است که در حوزه تعمیر و فروش این دستگاه ها اماده خدمت رسانی میکند.

    فروش لیبل پرینتر استوک، بارکدخوان استوک ، فیش پرینتر استوک و سایر اقلام اتوماسیون فروشگاهی را عرضه می کند این محصولات به طور کاملا اورجینال ارائه میگردد و دارای گارانتی می باشد.

    با توجه به اینکه شرکت ای تی سی واردکننده اصلی می باشد تامیین کننده اصلی قطعات بارکدخوان ،لیبل پرینتر ، فیش پرینتر و … می باشد.

    شما می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ای تی سی و درخواست مشاوره و عیب یابی دستگاه خود مشخصات دستگاه خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان متخصصین ای تی سی با شما تماس برقرار کنند.

    این شرکت با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش به عنوان گزینه ای مطمئن برای خرید و تعمیر دستگاه های شما می باشد.در حال حاضر خدمات تعمیر در محل پرینتر در این شرکت با توجه به تعداد بالا دستگاه برای تعمیر امکان اعزام متخصص فنی امکان پذیر نمی باشد.

    گارانتی بیکسلون

    خدمات پس از فروش بیکسلون

    شرکت Bixolon یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت چاپ است و محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد.  شرکت ای تی سی به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش و پشتیبانی بیکسلون در ایران و تهران فعالیت می‌کند. محصولات اصلی آن شامل:

    1. فیش پرینتر Bixolon: برای استفاده در سوپرمارکت‌ها، کافی‌شاپ‌ها و سایر صنایع که نیاز به چاپ با کیفیت بالا از رسید، بلیط و فاکتور دارند.
    2. لیبل پرینتر Bixolon: در صنایعی مانند بیمارستان‌ها، لجستیک، تولید و انبارداری استفاده می‌شود.
    3. فیش پرینتر کمری Bixolon: برای چاپ در حال حرکت طراحی شده‌اند و به راحتی به دستگاه‌های تلفن همراه متصل می‌شوند.

    گارانتی بیکسلون

    گارانتی محصولات Bixolon معمولاً شامل موارد زیر می‌شود:

    1. گارانتی تولیدکننده: این گارانتی توسط خود شرکت Bixolon ارائه می‌شود و در صورت وجود هر گونه عیب یا مشکل در محصول، تعمیر یا تعویض آن را پوشش می‌دهد.
    2. گارانتی توسط نمایندگی‌های محلی: برخی محصولات Bixolon توسط نمایندگی‌های محلی در کشورهای مختلف توزیع می‌شوند. این نمایندگی‌ها نیز گارانتی خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند و مسئول تعمیر و پشتیبانی محصولات هستند.

    لطفاً قبل از خرید محصول، شرایط گارانتی را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد پوشش و شرایط گارانتی دریافت کنید. همچنین، در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، با نمایندگی‌های معتبر Bixolon در منطقه خود تماس بگیرید .

    گارانتی بیکسلون

     

    چطور می‌توانم از خدمات پس از فروش برای محصولات Bixolon استفاده کنم؟

    برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد پوشش گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش Bixolon، با ای تی سی نمایندگی‌Bixolon   تماس بگیرید. این شرکت می‌توانند شما را در مورد تعمیر، نگهداری و استفاده از محصولات Bixolon راهنمایی کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    به بالا بروید